surfen - Reisverslag uit Woolgoolga, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu surfen - Reisverslag uit Woolgoolga, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu

surfen

Blijf op de hoogte en volg Alice

28 December 2015 | Australië, Woolgoolga

Helaas kreeg ik de baan in Brisbane niet en ben ik na een week Brisbane doorgegaan naar Surfers Paradise.
Daar ben ik week verbleven en heb ik een tour gedaan naar Springbrook. Dit is een national park waar veel mooie watervallen zijn.
Vanuit hier ben ik door omstandigheden weer terug gegaan naar Brisbane om vanuit daar weekje naar huis te gaan.
Na een weekje thuis te zijn geweest en al mijn kleren weer heerlijk ruiken ben ik weer terug gegaan naar Brisbane om vanuit daar naar Woolgoolga te gaan. Daar is Surfkamp spot X. Hier ben ik 5 dagen geweest en had ik in de ochtend surfles..
- ik heb veel zout water gezien en geproefd..
- Ik weet hoe ik cool over het strand kan lopen met een surfboard in mijn
hand.
- ik kan af en toe op het board staan..
- ik had heel veel plezier met mijn groep daar
maar echt surfen werd hem niet voor mij!

Vanuit daar heb ik zondag de nachtbus gepakt naar Sydney waar ik vandaag ben aangekomen (ma 28/12/15). Hier zal ik oud en nieuw vieren en dan zal ik 4 januari vertrekken voor een maand naar New Zealand. :)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Woolgoolga

Australië

backpacken door Australië en New Zealand.

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2016

Darwin

29 Juli 2016

van Adelaide naar Darwin

30 Juni 2016

Adelaide

19 Mei 2016

Tasmanie

21 April 2016

Tour Perth to Broome
Alice

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5861

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 07 September 2016

Australië

Landen bezocht: