Tapei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Alice Melker - WaarBenJij.nu Tapei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Alice Melker - WaarBenJij.nu

Tapei

Blijf op de hoogte en volg Alice

09 September 2015 | Taiwan, Taipei

Na 9 uur in het vliegtuig te hebben gezeten waren we in Bangkok aangekomen. Hier moesten we kort het vliegtuig uit opnieuw onze spullen te laten controleren en daarna mochten we weer het vliegtuig in om vervolgens na 4 uur aan te komen in Taipei. Hier werden we met een taxi opgehaald en zitten nu in luxe hotel een beetje bij te komen. Heerlijk zwemmen en bijslapen en vanavond om half 9 (tijd in tapei) zullen we de laatste 9 uur in vliegtuig zitten om vervolgens aan te komen in Australië! Ik ga nu heerlijk een duik in het zwembad nemen. Daaaag!

• 09 September 2015 - 13:26

Marijke:

Hoi Alice,

Goed te lezen dat je al zo'n eind onderweg bent, geniet van je frisse duik in het zwembad en voor het laatste stukje, goede reis!

Liefs,
    Marijke

• 09 September 2015 - 13:27

Sijbrand:

zal ik je nog even een tip geven.... in Taiwan heb je blonde blauw-ogen Chinezen. dit komt door Hollanders die daar in de Gouden Eeuw een kolonie stichten. zij vermengden zich met het Chinese ras zo dat je een combi kreeg van blondharige Chinezen. Zo dat kun je even mee delen aan je reisgenootjes

• 09 September 2015 - 13:57

Els:

Hi Alice, wat heerlijk dat je al zo'n eind op weg bent en geniet lekker van je duik, en doe de groetjes aan de blonde blauwe ogen Chinesen. Heel veel plezier en ga lekker genieten.