oud en nieuw - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu oud en nieuw - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu

oud en nieuw

Blijf op de hoogte en volg Alice

11 Januari 2016 | Australië, Sydney

Aller eerst (beetje laat) iedereen natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!
Ik zou samen met een Duits meisje die ik heb leren kennen bij mijn werk oud en nieuw vieren in botanic garden. Vanuit hier heb je een mooi zicht op de brug. We hoorden dat we er optijd moesten wezen en zouden er om 8 uur sochtends al gaan zitten
De dag ervoor werd het plan toch gewijzigd. Het Duitse meisje Zuhra kende een jongen die uitgenodigd was op een house/Pool party en wij mochten met hem mee. Met ze 3e ook nog ander Duits meisje van mijn werk.
Wat een mazzel want vanuit de tuin en het zwembad hadden we zicht op de brug en opera house daarbij hoefden we er niet heeeeel vroeg een plaatsje te bemachtigen. Gelukkig maar want we hoorden dat er al mensen vanaf 30 december in de botanic garden zaten zodat ze een goed plekje hadden. We hadden onze eten en alcohol mee en hebben er een goed feestje van gemaakt de eigenaars van het huis waren heel aardig en hebben veel nieuwe mensen leren kennen.

De dagen erna rustig aan gedaan en voorbereid (wassen etc) voor de reis naar nieuw Zealand. Wordt vervolgd :)!!

• 11 Januari 2016 - 07:36

Lia: