Tour in Cairns - Reisverslag uit Townsville, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu Tour in Cairns - Reisverslag uit Townsville, Australië van Alice Melker - WaarBenJij.nu

Tour in Cairns

Blijf op de hoogte en volg Alice

23 September 2015 | Australië, Townsville

Zaterdag naar de Great Barrier Reef geweest. Super mooi! Sochtends was het nog beetje koud met snorkelen maar smiddags was het prima te doen. En hebben we het mooie koraal en de visse Nemo en Wally gezien :)!

Zondag hadden wel de volgende tour: 2 dagen cape tribulation. Eerste dag hadden we een gids die super veel wist over insecten! Kleine wandeling gemaakt. Smiddags hadden we vrij. Spullen gedropt bij hostel. Het hostel had super mooi zwembad en lag op een super plek helaas waren de kamers te goor voor woorden. Via het regenwoud naar strand geweest en voor de rest niet veel gedaan. Volgende dag werden we weer opgehaald door andere gids George. Die super goed is in vertellen van verhalen over de Cape tribulation die hij van ze ouders heeft gehoord toen hij nog kind was. Nog over de rivier gevaren en eerste krokodillen gespot Toen met bus weer richting huis terwijl George zijn verhalen aan vertellen was.

Dinsdag hebben wel de Tablelands tour gedaan. Met gids verschillende watervallen bekeken en in rivier gezwommen (lekker koud!!). Ook gezwommen bij de waterval die te zien is in de reclame van herbal essences. Daarna nog wilde vogelbekdier gespot en weer richting hostel.

Woensdag zijn we met de bus richting beneden gegaan. Zitten nu in Townsville tot volgende week woensdag.

• 23 September 2015 - 14:52

Sijbrand:

en krijgen wij nog foto' s van jou?
    ben je al op zoek naar een baan of leef je van de wind.
    hoe is het daar verder? hier alles goed wij vinden het wel stil aan het blok zo zonder jou.
    geniet je erg?

• 25 September 2015 - 18:28

Mate:

oke eindelijk je blok bekeken en gelezen kreeg van mams het adres dus
    nou wijfee veel plezier

sierm

• 26 September 2015 - 12:53

Ron:

Ook ik volg je avontuur via je reisverslag, zit maar 2 tijdzones bij je vandaan maar het is nog steeds een heel eind. Heel veel plezier en blijf schrijven en foto's plaatsen.

Groeten uit Brunei, Ron

• 28 September 2015 - 22:49

Donna:

Hoi Alice, ik heb eindelijk je site ontdekt! Super leuk je avonturen. Geniet lekker!
    Ps: wie is we, ben je samen met een reismaatje!?

Liefs uit Akersloot

• 16 Oktober 2015 - 09:06

Sijbrand:

Alice waar ben je nu...... gezellig :) om weer eens wat van je te horen